Tuesday 18 October 2011

Perasaan yg membuatkan aku menangis...

sebagai manusia kita mang x sempurna...tiada manusia yg dicipta Allah S.W.T begitu sempurna...seperti aku..aku adalh insan yg x sempurna..sering melakukan kesalahn..tpi apa kn daya..kebaikan yg prnh aku lakukn tidak dihargai oleh org yg disayangi...aku hanya mampu menangis disisi si Dia yg ingin menemani aku dikala aku dilanda masalah..kepintaran yg Allah berikan pada aku,aku cukup bersyukur krna dgn usaha yg aku lakukan mampu membawa aku ke tmpt yg aku ingin jejak dri dlu cmpai skrang iaitu UITM..aku ingin buktikn kpd org yg aku syg yg aku mampu membangga kn dia suatu hari nnti...tpi,dye x prnh nk ckp apewh dkt aku bila aku bgi twu tntg pelajrn aku...aku tunduk membisu..menitis airmata ke pipi...hampir setiap malam aku di UiTM bertemankn airmata..jeles bila tgk kwn,2 bersma dgn org tersyg mereka..
adakah aku begitu jahat kerana aku bercakap seperti ini??aku hanya inginkn kasih syg dripadanya...kerana dia adalh hidup aku..

aku hanya mampu memohon maaf kepada nya melalui doa ku..aku x snggup ingin meliht wajah nye yg begitu sukar menerima aku..

No comments: