Friday 3 February 2012

Sabar Separuh Daripada Iman

Assalamualaikum..

hai lmenyeee aku x bkak blog nie disebabkan broadbnd x byr heheheh..maslah tknikl hhahaha
sehat semua???hopely smua sehat yew korang.. :) ish ! aku tgh sakit hati dgn sorng bdk nie .. tpi kan aku x suka tunjuk dpn dia yg aku x ske dia sbb aku masih mampu bersabar :)) ibu aku ajar sabar dgn segala dugaan di Universiti bila kita bersendiri.. :) biarlah kita nie buruk paras rupa,tapi cantik budi bahasanya :) ..  aku sakit hati sbb dia dpn ckp lain belakang ckp lain.. bila dia dgn aku,dia kutuk org nie,tpi bila dia dgn org tuh dia kutuk aku..mang laa tpi law mulut terlampau laser pon org x ske jgk jgn sampai satu hari nnti x dak org nk tlg awk bila awk sush :) hopely dia sedar tpi x twu bila hahahah :)

P/S:minta maaf laa kepada sape yg terasa tpi ika nk luahkan perasaan nie sbb ika dh sakit hati sgt :) (sakit hati pon bole snyum lagi sbb diajar untuk bersabar )

No comments: