Thursday 26 April 2012

Not Really Great Result ;((

Assalammualaikum...

27.4.2012. tarihk semua students UiTM nanti,2 kan sebab nk tgk result masing,2.. Pasti berdebar,2 kan ? wei jantung bagai nak luruh saat aku nk tgk result tdi..Ya Allah , aku bersyukur sgt ke hadrat Ilahi sebab aku lulus just dpt 2.81 . Alhamdulillah :) aku still masih tersnyum tpi hati aku sedih sebab kawan aku dismiss ;(( .. kwana yg sentiasa bersama aku susah dan senang :( .. aku berharap sgt dia mampu hadapi segala,2 nya.. kawan,kau kena ingt aku sellau ada bersama kau walaupn lepas nie kita dh x sama,2 lgi di UiTM aku sgt,2 sedih bila dpt twu ;((.. aku dh hilang kwn yg sntiasa bersama aku.. Ya Allah lepas nie kau Kuat kn lah hati aku untuk hadapi segala dugaan dan cabaran yg akan datang pada masa depan :(( .. Ya Allah sesungguhnya aku merindui arwah ayah aku tpi apa kan daya aku hanya mampu sedekah Al-fatihah kepada nya ;(( ..



p/s: ambil ini sebagai pengajaran supaya masa depan aku akn buat yg lebih baik ;((

2 comments:

farra said...

congrats ika : )

Cherry Vanilla said...

tengs sygg..anyway cngrtss to awk jgk syg :))