Saturday 5 May 2012

i want to be a sun for you all...

Assalamualaikum...

waw ! cantiknye bulan mlm niee.. aku dkt luar umh nie ambik angin mlm sambil tulis blog supaya lebih snang dpt idea :) . korang twu sebenarnye bulan nie x cantik pn sbb dkt permukaan dia berkelopak.. mcm kawah :P ..smua org twu sbb semua org bljr sains hehehe :DD ..

selepas 3 hari berturut,2 aku mengalirkan airmata :') bru hari nie aku mampu tersnyum dan keluar umh carei ketenangan.. korang mesti nk twu kenapa aku menangis kn ??

first thing yg wt aku mengalirkan airmata adalah sbb keluarga sndri :'( .. aku x bole sgt nk cerita dkt cinie sbb mgkin aku mcm bkak pekung di dada sbb hal family kn ?? .. cukup laa sekadar korang hnye twu berkenaan family..kalau dh berkenaan family msti bnda nya amat menyakitkan :'( ..selama 19 thun aku hidup , hidup aku x seindah korng semua :'( .. mgkin ada hikmah kenapa ALLAH beri aku ujian sebegini :) aku redah dan pasrah terima ujian -MU Ya Allah :'( ..

second thing yg wt aku menangis adalh kekasih hati aku.. aku bkn menangis sbb sedih tpi aku menangs sebb gembira,sedih,suka dan duka.. Dah byk dugaan yg aku lalui bersamanya.. Aku twu lps nie Allah akn bagi aku ujian lagi so aku kna sabar dan kuat mnghadapi dugaan yg akn datang :'(. .. Hanya DIA lelaki pertama yg mengetahui kisah hidup aku selama 19 thun :'( ... Dia turut bersimpati dan berdoa semoga Allah akn beri kebahagiaan kepada DIA dan AKU suatu hari nnti <3 <3 <3 ...

this is the last thing yg wt aku mengalirkan airmata .. kawan aku :'( .. AZURA dan NADIA HERA .. Mereka adalah segala,2 nya dlm hidup aku.. Even aku bru kenal dorang msa di UiTM tpi aku rse mcm dh knl lme sgt dgn dorang :'( ... Walaupn masing,2 mempunyai perangai yg berbeza,2 tetapi hati mereka baik ..sgt baik :'( .. sepanjng kami brkwn dh mcm,2 kami lalui..prnh gduh sama,2 :'( tido same,2 :'( menangis pn sme,3 jgk :)) ..Ya Allah sesungguhnya aku merindui saat aku bersama mereka :) .. Thankz a lot friends.. coz u give me a lot of shining in my life :'(( ... make me always happy and really happy :'((


P/S: AKU BERHARAP SGT SATU HARI NNTI AKU DPT TGK MATAHARI TERBENAM BERSAMA ORG TERSYG DAN KWN,2 AKU YG TERSYG JGK :D,



No comments: