There was an error in this gadget

Wednesday, 1 August 2012

Mulut Kata Lain, Hati Kata Lain

fuhh.. fuhh.. habuk byk sgt dh nie dekat blog aku -,-' . Npk x lama sgt dh x bkak blog kekasih no. 2 ku :D . hehe .. Hah ! hari nie dapat la kawe nak meng-up-to-date kawe pnye blog nie hah :D hehe .. oleh sebab class kawe cancel la bru dpt kawe meluangkan masa mengadap si Princess nie . :)

sambil duduk di birai katil , aceceh ayat nk berbunga je aku nie , mentang-mentang tgh berbahagiakan :0 . hehe. Hari aku nk post pasal " Mulut Kata Lain, Hati Kata Lain" . Semua org mcm tuh jgk kan mulut kata lain , tapi hati kata lain , sama juga mcm aku nie .. 

Ceritanya bermula disini....
Otp dgn kekasih hati... setiap mlm x prnh miss kecuali letih sgt jee ... seperti biasa aku x prnh jemu nk nasihat Dia... Kdg-2 disebabkan ke-Loadingan Dia tuh wt aku geram jgkkkk !!! -,-' . hahaha. itulah kadang-2 aku selalu ckp menyampah, benci dgn Dia , tpi itu hanya mulut yg ckp hati aku x rasa mcm tuh .. Aku syg Dia sgtt .. :') because he is the part of my life . tak ada sapa bole amek Dia selagi aku masih hidup :') .. hehe .. 

Dia nie jenis lambat skit makan nasihat... Nak bersama dgn Dia sgt memerlukan kesabaran yg sangat tinggi -,-' .. mcm tuh laa aku berkorban perasaan aku untuk terus bersabar dengan perangai yg ntah mcm2 :D hehe... bkn perangau yg menyakitkan tetapi mengeramkan aku !!! +,+ ....

Mesti korang bosankan ... Tak habis2 minah nie cite psl Bf dia ... dlm hati korang msti ckp mcm tuhh ... ate twu lerrr :D heheh .. Bkn apa , ini jgk sebagai apa org ckp sebagai penghargaan sbb kita menghargai org yg kita sygg .. Kita sentiasa menceritakan tentang Dia di dlm diari public nie .. Kalau bole nk satu dunia thu yg Dia sgt sgt baik untuk aku !!! :D heheeh..

dh smpai sini jee nnti korsng menguap plk bce cerita romantika Shrek & Fiona nie :D hehehe


The latest picture u and me was Last Sunday .. I love u, Hanafi .






No comments: