There was an error in this gadget

Tuesday, 11 December 2012

Membawa Diri

Hello readers...
Yeah bukan senang nak jadi orang yang dipercayai oleh semua orang kan??
Sekarang nie aku dah rasa mcm mne diri kita tidak dipercayai oleh orang yang kita sayang..
Sebenarnya perasaan nie amat sakit,sakit sgt sgt... :'(
Hanya Allah sahaja yang tahu perasaan aku nie..
Yeah.. tak dinafikan jugakan lah kenapa dia tidak mempercayai aku sekarang ini..
Orang cakap apa "kerana mulut,badan binasakan?"..
Kerana perbuatan akulah semua ini terjadi...
Kerana perbuatan aku yang dahulu dia jadi mcm tuh..

Tetapi...
Sekarang aku dah berubah...
Tapi Allah betul-2 menguji aku...
Menguji aku dari kesabaran,ketabahn dan kekuatan aku untuk menghadapi semua ini...
Sampai sekarang Dia masih belum dapat percaya yang aku dah berubah..
Dah berubah dari segi segala-2 nya...
Aku berharap...
Suatu hari nanti dia akan nampak segala perubahan aku walaupun aku terpaksa menungggu berapa lama sekalipun untuk dia menerima perubahan aku ini...
Hanya kepada Allah sahaja aku mampu untuk berdoa dan merayu supaya Allah dapat membuka pintu hatinya untuk lihat segala-2nya...

Mungkin aku perlu membawa diri...
Jauh daripada dia...
baru dia akan nampak segala perubahan aku??
Ya Allah...
Aku sering dipersalahkan dalam segala hal walaupun hal itu kecik...
aku terasa...
Aku tersentap...
Aku sedih dan kecik hati...

Tetapi...
Membawa diri jauh darinya bukanlah sesuatu jalan yang terbaik...
sebab itu aku masih bersama dan terus bersamanya sampai mati...
Insyallah...


Kaki inilah yang membawa aku untuk terus bersamanya sampai mati..
Insyallah...
Kerana...
Cinta aku hanya untuk Dia.. 

No comments: