Sunday 1 July 2012

Madu Kill me right ?? ツ

 The story is starting from when i sit alone in my room...

Dekat sini kita rojak ye ENGLISH + MALAY = ROJAK . hehehe . Almaklumlah manusia bru merangkak nak belajar bercakap orang putih ^^ . Cite nie tentang madu . Madu yang sngt baik mcm saya . bukan seperti habis madu dibuang sepahnya thu :D hehe. Diumpamakan seperti selipar jepun yg terputus talinya . Hati aku hancur seperti kaca yg berderai ... ewah ewah berbunga bunga plk bahasa aku ツ. didalam hati bernyanyi kecil sambil menulis blog aku yg busuk ini ..

Begining of the story, her name is Vens (real name) x tipu aww. She kristian, she tall , pretty more than me cause i'm not pretty like her . She fall in love with my BF (napie) but i know well my BF . Dia x prnh nak lyn that girl. kdg2 x smpai hati jgk i nk biarkan perempuan tuh berharap sorang2 . Masa tuh i dgn BF i nie (napie) , kitaorng dah breakup, then i said to him, take her as ur GF . but he doesn't ! he tell me "i love u okeyy! i can accept other  girls" ,please don't push me . that time i pn aa kwn lelaki. then i dpt thu dia lepak dgn girl tuh . bgi i , i x ksh sbb we are break right?? but BF i dia mrh bila thu i ada one guy nie. Sebenarnya that girl x salah sebab after she know we are back together, she text my BF and say "i'm really happy when she back to u, i know u really llove her. take care her okey. i will forget u" OMG ! wht u say about this girl ? she really nice right ? but hati dia siapa tahu kan ?? but it's oke bagi i and my bf ,kita org lpekan yg lama, dan buka buku baru . mcm pepatah mengatakan "Buang yang keruh,ambil yg jernih" 

P/S: i dgn bf i like mcm isi dan kuku, every where kitaorng pegi ,kitorang akan bersama


Disebalik gambar , ada ceritanya 

~  ~



No comments: